Kelionės/ Kuba. III dalis: Varadero, viešbutis, miestelis, ką pirkti ir ką veikti

Sveiki!

Tikiuosi, šventes praleidote puikiai! Šiandien rašau paskutinį įrašą apie Kubą. Ilgai tam turėjau labai mažai laiko, tačiau pagaliau prisiruošiau. Labai noriu papasakoti apie puikią patirtį su viešbučiu ir jį jums parekomenduoti.

Pirmas įrašas apie Kubą čia, antras - čia.

Kaip nusigauti į Varadero?

Iš Havanos į Varadero, kaip jau minėjau ankstesniame įraše, nusigavome taksi, kuris nuvežė mus iš taško A į tašką B. Lygiai tokiu pat būdu nusigavome iš Varadero į Havanos San Jose oro uostą, iš kurio skridome namo. Ir kaina liko tokia pat - 100 $ ;) Gaila, jog pamečiau vaikino kontaktus. Bet galite apsigyventi AirBnb būste, apie kurį rašiau pirmame įraše, bei bandyti derinti tokį taksistą su buto savininku. Nors manau, kad bet kuriame būste apsigyvenę, galite bandyti dėl šio dalyko tartis su vietiniais. Ten dauguma vieni kitus pažįsta ir gali suderinti labai daug dalykų, kurių reikia turistui. Turistas yra pinigų šaltinis Havanoje ir dėl jo yra daroma labai daug dalykų.

Taip pat į Varadero veža TransTur autobusai, dėl kurių bus suderinta jūsų vežančios agentūros jeigu su tokia važiuojate, arba galite pasiteirauti bet kuriame InfoTur (turistinės informacijos) ofise. Dėl kainos atsakyti negaliu, bet bus pigiau negu taksi. Ar patogiau - klausimas.

Kaip rinktis viešbutį?

Patariu rinktis minimum 4 žvaigždžių viešbutį. Į tokią ilgą ir brangią kelionę ruošdamiesi peržiūrėjome tonas informacijos tiek anglų, tiek rusų kalba ir visi pataria tą patį. Teko žiūrėti vieno 3* viešbučio apžvalgą - siaubingas išplanavimas, neveikiantis liftas, baisios būklės pastatas ir daug kitų dalykų. Todėl priėmėme sprendimą ilsėtis netgi ne 4, o 5 žvaigždučių viešbutyje. Nors gali pasirodyti brangu (11 naktų gali kainuoti apie 1200-1300 € dviem. tiesa, galite panaudoti booking nuorodą, su kuria gausite 10 % nuolaidą ;) ), bet tikrai verta. Išsirinkę tokį viešbutį būsite tikri, jog ilsėsitės patogiai ir kokybiškai.

Grand Memories Varadero viešbutis

Mes ilsėjomės būtent šiame viešbutyje. Ir galiu pasakyti tiek - jeigu važiuočiau į Kubą vėl, rinkčiausi tą patį viešbutį. Jis tikrai nėra tobulas, ir jeigu esate buvę Turkijoje ar panašiose šalyse, tai tikrai matysite skirtumą tarp netgi Turkijos keturių žvaigždučių ir Kubos penkių. Kubiečiams dar yra kur pasitempti, pavyzdžiui, interjere (visuose kambariuose senas, daugiau sovietmečio stiliaus interjeras, seni televizoriai, "skiestais dažais" nudažytos sienos ir pan.). Tačiau visa kita buvo tobula. Personalas visuomet pasiruošęs padėti, sveikinasi ir domisi, kaip sekasi. Iš kambarinės netgi gavome atsisveikino laiškelį - tai pirmas toks atvejis per visus kartus, kada ilsėjomės svečiose šalyse. Maitinimo sferoje dirbantys darbuotojai įsimena maistą, kurį valgai ir gėrimus, kuriuos geri ne dėl to, kad mažai žmonių (nors buvome prieš sezono pradžią, bet žmonių buvo nemažai, ypač - japonų turistų iš Kanados), o dėl to, kad jiems tai atrodo normalu. Susišnekėsite daugiausiai angliškai. Rusiškai mokėjo tik vienas žmogus, kuris pardavinėjo interneto korteles.
Sidabriniai žmogučiai lobby, kurie renka pinigus
Tokie dalykai puošia bufetą kasdien

Baras

Kambariai, nepaisant interjero "įdomumo" yra tvarkingi, turi seifus ir daugiau mažiau veikiančias spynas (nelaikykite kortelių šalia telefonų - išsimagnetina!). Minusas - ypač aukštos vonios. Į jas įlipti gali būti problematiška. Su karštu vandeniu kartais būna problemų, tačiau jos yra operatyviai tvarkomos, todėl kuo anksčiau atsikelsite, tuo didesnė tikimybė, kad nusiprausite, jeigu prausiatės ryte, nes nepaisant to, kad pusryčiai yra 7:30 (daugmaž), poilsiautojai pradeda rinktis apie 9:00, tai galima daryti išvadą, kad ir keliasi gana vėlokai. Visam kitam priekaištų nėra - televizorius, nors ir nelabai aktualus man asmeniškai dalykas, būdamas senas veikia daugiau mažiau idealiai, yra įvairių kanalų. Šaldytuvas yra kiekviename kambaryje ir jame rasite vieną 1,5 litro vandens butelį ir dvi skardines gaiviojo gėrimo ir alaus dviems. Išgėrus - tą pačią dieną papildoma. Berods, minėjua anksčiau, tačiau pasikartoju - nėra tualeto šepečių. Jie Kuboje, toks jausmas, kad apskritai neegzistuoja.
Kambarinių menas

Kas man patiko, kai šiame viešbutyje duodamas šampūnas su pieno baltymais. Parsivežiau jo namo ir naudojau. Tobulas.
Ir dar - gali būti problemų su kondicionieriumi, pavyzdžiui, jis gali bėgti. Tokiu atveju galite išsikviesti žmogų taisymui. Nors mūsų atveju tą padarė kambarinė.

Maistas viešbutyje skanus ir kokybiškas. Galėjome nesitaškyti pinigais Havanoje ir visą jūros gėrybių ragavimą pasilikti Varadero, nes čia gavome ir austrių, ir krevečių, ir lobsterių, ir labai daug pačių įvairiausių vaisių. Per visą 11 naktų viešnagę nė karto nebuvome nepatenkinti maistu. Austres ir krevetes kepa vietoje ir leidžia pasirinkti prieskonius. Aš nesu jūros gėrybių mėgėja, bet žuvies filė labai skani pas juos. Valgiau apsilaižydama. Minusas - gėrimus reikia užsisakyti iš padavėjų, kurios zuja aplink. Negalima pasiimti patiems. Be to, primygtinai ekomenduoju paragauti jų ledų - jie turi Nestle ledus kibirėliuose, kuriuos ir gamina Kuboje. Tokių Europoje matyti neteko.
Nestle ledai

Taip pat rekomenduoju išbandyti ne tik bufetą, bet ir snack bar, kuris yra šalia baseino. Ten yra Cuban Toast, apie kurį man net sunku rašyti. Jis yra su tunu. Labai skanus patiekalas. Mano minėtus lobsterius galite gauti a la carte Gourmet restorane. Šie restoranai yra rezervuojami ir ten yra patiekiamos vakarienės arba pietūs restorane, kuriuos galima pasirinkti iš paitekiamo meniu. Savaitės viešnagei yra skiriamos dvi rezervacijos, o 3 dienų viešnagei - viena, tai mes turėjome 3 rezervacijas ir išbandėme visus tris restoranus - japonišką, Gourmet ir Italian. Vienareikšmiškai labiausiai patiko Gourmet, antroje vietoje - japoniškas, o labiausiai nuliūdino itališkas. Itališkas pasirodė pernelyg paprastas savo meniu ir maisto prėskumu. Japoniškame buvo skanu, tačiau ne taip įdomu, kaip gurmaniškame. Gurmaniškame buvo įvairių įdomių jūros gėrybių patiekalų ir apskritai man pasirodė, kad meniu ten yra plačiausias ir įdomiausias.
Bufeto vaizdas

Lobby bare galite gauti kavos gėrimų su alkoholiu. Man asmeniškai tai buvo naujovė, nes anksčiau tebuvau ragavusi tik airišką kavą. O ten pasirinkimas ypač didelis. Kaip ir kokteilių. Aišku, galima sugalvoti ir savo kokteilius ir pasakyti barmenui, ko norite. Dauguma kokteilių skanūs ir verti dėmesio.

Itališko a la carte restorano sumuštinukai

Japoniško restorano maistas

Japoniško restorano meniu

Japoniškas restoranas

Gurmaniškas restoranas

Aplinka yra tvarkoma kasdien ir yra labai tvarkinga. Pilna driežų, todėl nenusigąskite ;) Tiesa, juos bus sunku pagauti, nes jie itin greiti ir aktyvūs čia, kadangi šilta. Baseinai yra negilūs - maksimumas apie 1,2 - 1,4 metro, todėl baiseinai yra saugūs. Kalniukų nučiuožimui nėra. Vyksta įvairios atrakcijos šalia baseino, apie kurias galite paskaityti Lobby arba prie bufeto durų. Yra SPA, tačiau mums asmeniškai kainos pasirodė neadekvačios, todėl šių paslaugų išbandyti neteko.
Kamputis aplinkos. Kepami paršeliai Kubos šventei, vykusiai viešbutyje

Vandenyno krantas yra sutvarkytas, su tvarkingais gultais ir.... saugomas. Beje, ne tik paplūdimyje, o ir visame viešbutyje galite dažnai pastebėti vaikštančius apsauginius. Krantas yra vien tik smėliukas, be akmenukų ar panašių anomalijų, todėl labai malonu maudytis. Vanduo šiltas. Tiesa, atkreipkite dėmesį, jog tiek paplūdimio zona, tiek visa viešbučio erdvė išskirta į dvi dalis į Sanctuary ir erdvė, prieinama visiems viešbučio lankytojams. Sanctuary yra išskirtas atskirai poilsiui be vaikų. Iš esmės ten nėra didelio skirtumo nuo įprastų kambarių, tik tiek, jog jie turi atskirą reception'ą ir baseiną.

Taip pat viešbučio teritorije yra būtiniausių prekių (kosmetikos ir higienos prekių, o taip pat - maisto) ir suvenyrų parduotuvėlės.

Jeigu labai reikia, galite paskambinti į kubietišką numerį iš viešbučio. Mums prireikė šios paslaugos susisiekti su taksistu. Viena minutė atsiėjo 1 $. Pigiau, negiu skambinti iš savo numerio, tačiau vis tiek nepigu.

Kaip jau minėjau anksčiau, keisti pinigų viešbutyje neapsimoka, nes mokate 5 % komisinį mokestį. Geriau tai daryti mieste. Interneto kortelės kainuoja tiek pat, kiek ir visur - 1 $ viena valanda.

Kaip nusigauti iki Varadero miestelio ir ką ten veikti?

Pagrinde visi turistai iš viešbučių į patį Varadero miestelį, esantį už 5,5 kilometro nuo mūsų viešbučio, važiuoja apsipirkti iki turgaus. Nuo viešbučių iki miestelio ir atgal veža dviaukščiai turistiniai autobusai, kurie ten yra kaip viešasis transportas. Važiuoja kartą per pusę valandos, nuo pat ryto iki vakaro. Kainuoja 5 $ žmogui ir galioja visą dieną, nepriklausomai nuo kelionių skaičiaus.
Kaip jau minėjau anksčiau - pirkome cigaretes, kavą ir alkoholį. Vaistinę radome uždarytą, tačiau galėjome nusipirkti kvepalų ir kosmetikos. Kvepalai nėra brangūs, cigaretės, kava ir alkoholis kainuoja panašiai, kaip ir čia Lietuvoje. Šokolado plytelė kainuoja 4 $. :) Jo nepirkome.
Drabužiai nebuvo itin verti dėmesio, nes kainuoja nepagrįstai brangiai (20 $ už paprasčiausią polo stiliaus palaidinę).
Varadero taip pat galima pavalgyti kavinėse, tačiau kadangi maisto turėjome užtektinai ir viešbutyje ir buvo labai labai karšta. Jeigu turite noro - galite apsilankyti. Taip pat yra kur pasivaikščioti. tačiau mes dėl oro sąlygų tiesiog to neišnaudojome.

Tai kiek kainuoja ta Kuba?

Tikslių paskaičiavimų aš pateikti negaliu, nes labai sunku suskaičiuoti absoliučiai viską, tuolab, kai didelė dalis išlaidų nebuvo mano rūpestis. Tačiau galiu drąsiai pasakyti - dviejų savaičių viešnagei 1800-2000 € vienam žmogui bus su kaupu. Tikrai liks. Čia jau su suvenyrais, išlaidomis kitoje šalyje, iš kurios skridome, su viskuo. Gali atrodyti labai daug, tačiau pailsėsite kokybiškai ir pažinsite nuostabią šalį su labai draugiškais ir maloniais žmonėmis bei su gerokai kitokiomis negu mūsų gyvenimo sąlygomis, bet vis tiek sugebančiais iš to ištraukti viską, ką tik įmanoma.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Plaukų priežiūra / Dr. Konopka's stiprinantis ir atkuriantis plaukų struktūrą šampūnai

Kosmetikos sudėtis / SLS/SLES vs. Sodium Coco-Sulfate - kuo skiriasi?

Kelionės / Kuba. II dalis: internetas, kur ir ką valgyti, kokius suvenyrus nusipirkti, tarpmiestinis transportas.