Humana Haul #1

Sveiki!

Niekam iš mano pažįstamų ne paslaptis, kad 85 % mano garderobo - iš secondhandų. Todėl nusprendžiau pasidalinti savo atradimais ir pirkiniais su jumis.

Apsipirkinėju Humanose 1-2 kartus per menėsį. Turiu pamėgtus taškus, vienas iš jų - Humana Vintage, esanti M. Daukšos g. , Kaune. Ten atrasti lobių gali tie, kurie turi neįprastą, tačiau mano -kiai malonų, 70-80 ųjų stilių, taip pat tie, kas mėgsta eksperimentuoti su stiliumi. Aš ten lankausi paprastu tikslu - ši Humana tikrai skiriasi nuo kitų tiek atmosfera, tiek ir asortimentu. Be to, daug daugiau drabužių čia - iš natūralaus pluošto, o man tai ypač svarbu.

Taigi, mano praeitos savaitės pirkiniai:




100 % medvilnės šortukai su sijono imitacija. Labai patogūs, nenudėvėti, prigesintos raudonos spalvos. Kol kas nešioju tokį derinuką, koks matosi nuotraukoje, bet dar turiu idėjų, kurias, manau, pamatysite mano instagrame. 


Laisva, romantiška suknelė. Man kiek laisvoka, tačiau tuo ji ir nuostabi - lengvai plaikstosi, puikiai tinka tiek prie basučių, tiek prie sportinių batelių. Be to, taip pat labai patogi. 


Šis pirkinys mane pradžiugino labiausiai - vėlgi nenudėvėta, nuostabi natūralaus pluošto suknelė. Puikus ilgis, pati suknelė plona, bet neperšviečiama, gale susiriša dirželis ir, jį surišus suknelė puikiai išryškina taliją. Šiuo metu - mano mėgstamiausias drabužis.

Kiek mokėjau už šiuos pirkinius? 
Po pritaikytos 50 % nuolaidos - 11,5 €.
Ar tai daug? Mano nuomone, tikrai ne.
Kiek laiko praleidau Humanoje? Apie valandą.

Kaip jums mano pirkiniai?
Lauksiu komentarų!
Iki sekmadienio!


Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Plaukų priežiūra / Dr. Konopka's stiprinantis ir atkuriantis plaukų struktūrą šampūnai

Kosmetikos sudėtis / SLS/SLES vs. Sodium Coco-Sulfate - kuo skiriasi?

Kelionės / Kuba. II dalis: internetas, kur ir ką valgyti, kokius suvenyrus nusipirkti, tarpmiestinis transportas.