Makiažas / Makeup Revolution Fortune Favours The Brave akių šėšėlių paletė

Sveikos!!

Atėjo laikas pasidalinti ne tik tuo, kaip rūpinuosi savo veidu, kūnu ir plaukais, tačiau ir parodyti, kuo dažausi ir pasidalinti savo nuomone apie kai kurias makiažo priemones. Pripažinsiu - nesu profė makiažą ir savo įrašuose to vaidinti net nemėginsiu, todėl galite tikėtis vidutinės makiažo naudotojos nuomonės apie vieną arba kitą produktą. Bet kuriuo atveju, labai tikiuosi, kad mano nuomonė Jums bus naudinga ir padės apsispręsti dėl vieno ar kito produkto. 


Kalbant apie šią paletę, apie ją svaigstu jau gal kokius metus... Atrodo, juokinga - paletė kainuoja ne milijonus, ko gi čia svaigti, paėmei ir nusipirkai, juk čia ne Urban Decay po 50 €... Cha, manau, studentės, ir dar mėgstančios pakeliauti, mane supras, todėl 16 eurų už paletę, o jeigu dar ir nedirbi, yra pinigėliai :) Anyways, prieš Kalėdas, paskatinta savo draugo, nusprendžiau pasilepinti ir vuolia - ji mano rankose. 

Spalvos man labai patinka. Praktiškai visos yra pakankamai pigmentuotos, na, gal išskyrus šviesesnes, su jomis tenka ilgiau terliotis (ypač su tomis, kurių nebus swatchuose), tačiau šiaip pigmentuotumu esu labai patenkinta. Gal netgi tamsios spalvos jo turi per daug. Dauguma iš jų blendinasi irgi labai gerai. Yra vienas bet - tamsesnės spalvos yra arba mažiau supresuotos, arba kažkas su jomis nėra gerai - jos byra imant. Ne visada, bet tikrai pasitaiko, todėl reikia labai atsargiai su jomis, nepaspausti šepetėlio per stipriai. Na ir teptukas yra toks so so - aš labiau mėgstu tepti savo jau turimais teptukais. Laikosi šie šėšėliai labai gerai ir aš nenaudoju jokio šėšėlių pagrindo - tepu tiesiai ant makiažo pagrindo sutvirtinto kompaktine pudra. 


Apačioje pamatysite ne patį tobuliausią gyvenime swatchą, bet prašau labai neteisti. :) 





















Spalvos labai gražios, ne swatchinau tik dviejų spalvų - 19 ir 23, nes jų tiesiog nesimato ant mano šviesios odos. 

Bendras įvertinimas - 8/10 . 
Kaina - 12 € su nuolaida, įprasta kaina - 16 €.
Ar pirkčiau dar kartą - taip. Tik nežinau, kiek užtruks, kol šią sunaudosiu. 



Komentarai

  1. Šitą paletę turiu, tai visai patinka su ja dirbti:))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš iki šiol ją naudoju, ir jos tikrai pilnai užtenka, tiek šventiniam, tiek kasdieniam makiažui puikiai tinka :)) Ir iki išnaudojimo dar toli gražu :))

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Plaukų priežiūra / Dr. Konopka's stiprinantis ir atkuriantis plaukų struktūrą šampūnai

Kosmetikos sudėtis / SLS/SLES vs. Sodium Coco-Sulfate - kuo skiriasi?

Kelionės / Kuba. II dalis: internetas, kur ir ką valgyti, kokius suvenyrus nusipirkti, tarpmiestinis transportas.