9 idėjos Kalėdinei dovanai merginai

 Sveiki!

Šiandien trumpas įrašas, bet tikiu, kad tam tikrai daliai žmonių jis gali būti labai naudingas, ypač renkantis, ką padovanoti Kalėdų ar bet kokia kita proga merginai ar jaunai moteriai, kuri dirba, mokosi ir yra veikli (bent jau aš save taip vertinu, haha). Jame aprašysiu, ko labiausiai norėčiau artėjančių Kalėdų proga. Labai mėgstu gauti naudingas dovanas arba tokias, koioms pačiai gaila pinigų arba tiesiog nėra laiko paimti ir užsakyti.

1. Veido kaukės

Ką jau ką, bet veido kaukes, nors ir naudoju dažnai, nusiperku pro retą ir urmu. Ruošiantis miegoti arba tvarkantis namus - idealus variantas pasirūpinti savimi, nes dažniausiai kaukes tereikia palaikyti 15-30 min. Man asmeniškai labai patinka japoniškos kaukės (Mitomo), taip pat lietuviškos (Kilig ir GreenFeel's) tikrai neblogos. Man galima jų dovanoti nors ir visą dėžę - būsiu labai labai happy.

Tik siūlau atkreipti dėmesį į tai, ką žmogus naudoja, jeigu jį žinote artimiau - ar naudoja riebiai odai skirtą kosmetiką, ar sausai, normaliai, mišriai ir pagal tai parinkti kaukes. Tik nuplėšiamų nerekomenduoju - bent jau man jos laaabai skauda... Kuo mažiau įmantrių ingredientų sudėtyje, tuo mažiau rizikuojate padovanoti žmogui alerginę reakciją.

2. Planavimo knyga

Šią dovaną pasidariau kątik užsisakiusi knygą Planuokis iš planuokis.com . Vyras jau pasiėmė trečiąją iš eilės ir labai ją giria, nes ji padeda siekti savo tikslų. Aišku, galima dovanoti ir tiesiog naudingą knygą, darbo knygą arba dekoratyvią užrašinę. Variantų begalės! Svarbu, jog gerai pažinotumėte draugą ar draugę, kuriam dovanojate dovaną ir tiksliai žinotumėte, ko jis nori ir ką vertina.

3. Telefono dangteliai ir plėvelės

Prieš vestuves pagalvojau - būtų pats laikas pasikeisti dangtelį! Nes murzinas iki negalėjimo. :) Spėkit, ar aš tą padariau? Ar stikliuką keičiau? NOPE. Tiesiog, neprisėdu užsisakyti. O ištekėjusi jau 4 mėnuo... Tai va, tokios smulkmės, prie kurių užsakymo tiesiog neprisėdi, labai praverčia kaip dovanos. Pagalvokite - galbūt žmogus kažką tokio nutrinto nešioja, ir visai ne dėl to, kad jis - nevala :) O tiesiog todėl, kad atidėlioja. Nudžiuginkit jį :)

4. Skanėstai

Aš asmeniškai savęs dažnai nelepinu tokiais dalykais ir neskiriu didelio išlaidų procento saldumynams. Todėl tai tikrai yra tas dalykas, kurį gavusi aš apsidžiaugiu ir įvertinu. Ir mano skrandis irgi :)

Šiuo atveju irgi geriausia yra neeksperimentuoti ir žinoti, ką žmogus mėgsta.

5. Jaukūs treningai arba pižama

Bent jau man visada dovanoti drabužiai primena žmogų, kuris juos dovanojo. Jau esu gavusi pižamą ir puikiai atsimenu bei geru žodžiu miniu žmogų, kuris man ją padovanojo. Todėl ir Jums siūlau nepraleisti progos pasinaudoti šiuo patarimu ir padovanoti jaukią aprangą. Jeigu yra galimybė ir noras, galite netgi nusipirkti panašią sau ir matchinti su drauge!

6. Specialūs serumai veidui

Galbūt draugė neseniai zyzė, jog nori vieno ar kito serumo veidui, bet neprisiruošia nusipirkti, nes gaila pinigų ar tiesiog nežino, ką pasirinkti? Atlikite šį darbą jūs ir, paskaitę atsiliepimus ir išnagrinėję sudėtį, padovanokite tokią naudingą dovaną. Mano tinklaraštyje informacijos apie sudėtinius ingredientus apstu, todėl nesikuklinkite ir pabandykite parinkti tai, kas tiks Jūsų artimam žmogui. Iš tiesų aš serumus miniu dėl jų koncentruotumo ir poveikio, bet tai gali būti nebūtinai jie - bet kokia labai patinkanti dušo želė ar kremas kūnui/veidui puikiai tinka kaip dovana Jūsų draugei.

7. Kvepalai

Panaši situacija kaip ir praeitas punktas - gaila pinigų/nėra noro rinktis/nėra laiko nusipirkti. Man kvepalai nėra esminis akcentas, bet kai jie yra - aš juos naudoju :) Todėl jeigu reikia pasakyti, ko reikia dovanų, ir nėra kažkokių kitų pirkinių, kuriuos pati atidėlioju, visada sakau - kvepalai. Nes pati aš juos pirkau turbūt niekada per savo trumpą 23 metų gyvenimėlį.

8. Dekoratyvi taupyklė

Šitą dovaną aš pati esu gavusi ir labai ja džiaugiuosi :) Dar geriau yra, kai tas daiktas neatsidaro - tada gaila daužyt ir santaupos lieka ten, kur jos ir turi būti. 



9. Rankų darbo dovana

Tai gali būti Jūsų arba menininkų rankų darbo kūriniai - aksesurarai stiliui arba interjerui arba bet kas kito, kas gali sužavėti Jums artimą žmogų. Lietuvoje kūrėjų pakankamai daug ir šiomis dienomis jie tikrai patiria sunkumų parduodant savo produkciją, nes mugių organizuoti galimybės nėra, o internetu naudojasi ne visi. Pasiklausinėkite - galbūt kas nors iš aplinkinių žino tokių kūrėjų ir paremkite juos.


Tikiuosi, įrašas buvo naudingas ir radote minčių ar idėjų!

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Plaukų priežiūra / Dr. Konopka's stiprinantis ir atkuriantis plaukų struktūrą šampūnai

Kosmetikos sudėtis / SLS/SLES vs. Sodium Coco-Sulfate - kuo skiriasi?

Kelionės / Kuba. II dalis: internetas, kur ir ką valgyti, kokius suvenyrus nusipirkti, tarpmiestinis transportas.